.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی اورژانس بانوان در مازندران

ائم مقام وزیر بهداشت از برنامه دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای راه اندازی اورژانس بانوان در استان خبر داد.

محمد مهدی ناصحی در مراسم افتتاح خودرو امدادی استان در جمع خبرنگاران گفت: دو دستگاه خودرو امدادی اتوبوس آمبولانس با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون تومان و مشارکت وزارت نفت، دانشگاه علوم پزشکی و مشارکتهای مردمی تهیه شده است.

وی افزود: استفاده از خودرو امدادی در مواقع بحرانی خواهد بود که طبق پیش بینی های انجام شده و هر استان نیازمند دو دستگاه از خودرو امدادی است.

ناصحی با اشاره به امکانات موجود در این خودرو ها کرد و افزود:تمام امکانات جراحی سرپایی در این خودرو با هشت تخت و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی به بیماران گرد آوری شده است.

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مازندران به سرعت در رسیدگی به بیماران نیازمند اشاره کرد و اظهار داشت: امکانات موجود در دانشگاه علوم پزشکی و کادر پزشکی و پرستاری برای خدمت به شهروندان بوده که متاسفانه عواملی چون ترافیک مشکلات کاری و رسیدگی به بیمار را افزایش می دهد.

ناصحی یادآور شد: کادر امداد خودرو را دو پرستار، یک جراح، پزشک عمومی، پزشک داخلی و کادر پزشکی اورژانس تشکیل می دهند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: سرعت و دقت در کار اورژانس از اساس کار است و در ساری 5 مرکز اورژانس وجود داشته که برای سرویس دهی با معظل ترافیک مرکز استان روبرو هستیم.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی با داشتن امکانات اورژانسی نیاز به نیروی انسانی فعال دارد که متاسفانه با عدم نیروی انسانی مواجعه هستیم.

ناصحی به افتتاح اورژانس بانوان اشاره کرد و گفت:به علت عدم داشتن نیروی کافی مرد در کادر اورژانس مازندران به دنبال کادر اورژانس بانوان در استان هستیم./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.